Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Želimo da EU bude jaka, jedinstvena i nezavisna - proći će neko vreme i Ukrajina će imati vlast prijateljsku prema Rusiji i Srbiji

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 05 novembar 2017 11:58
patriotsko rukovodstvo?????
covece, gde ti zivis?
Bolje je da se vratis u Rusiju, nemoj sramotiti svoju zemlju!
Preporuke:
43
76
2 nedelja, 05 novembar 2017 12:04
Mićko
Pa da, to je to. Sputnjik je ruski Informer. Trovački mediji. Stvarno, ako se oslobodimo, biće to zahvaljujući samo nama samima. Neće nam biti prvi put. Živela Srbija.
Preporuke:
43
67
3 nedelja, 05 novembar 2017 12:14
Velemajstor!
Sputnjik brzopleto generalizuje pojam opozicije u Srbiji.

Ali...

Precizni Čepurin je tu da to ispravi: prozapadna opozicija, jedan deo opozicije...
Preporuke:
57
12
4 nedelja, 05 novembar 2017 12:31
Turas
Ko je iskren nema primedbi . Sasvim pošteno .Rusija je bila i ostala bratska država .
Preporuke:
76
17
5 nedelja, 05 novembar 2017 12:36
Kaplar
Ovaj "sputnjik" sam još davnih dana prestao da pratim !! Nikako ne mogu da shvatim stav i poruke koju ovo rukovodstvo RF i njeni izaslanici šalju Narodu Srbije ?! Amerima kada to odgovara njihovim intersima isteraju Srbe iz hrvatske , potisnu ih iz BiH , unište ih Na Kosmetu , naprave marionetske države koje uporno podržavaju i razvijaju ali zato naša " braća " ne znaju gde udaraju?! I ja lično se borim za prestanak " evro integracija " i vojno i ekonomsko vezivanje za Rusiju a onda dođu Rusi i nasmeju mi se ( ili pljunu ) u lice ?! Nije ni čudo što im je nato došao na par stotina kilometra od Moskve.
Preporuke:
47
32
6 nedelja, 05 novembar 2017 12:41
Bojan, Priština
Kao što sam u komentaru iz vesti sa sličnom temom konsatovao : Prosečan Srbin će uvek glasati po instinktu za one koji imaju rusku podršku.

U nekim drugim okolnostima, kada bi stvari bile jasnije i kada 90% politčkih aktera nebi bili mutni tipovi, narodu to nebi bio jedini kriterijum po kom bi se politički opredeljivao - ovako još je jedino taj instinkt preostao.

Ključna stvar : Rusi(mislim na njihovu vlast) nisu glupi da ne vide ko su Vučić i ostali naprednjaci, ali iz nekog meni nepoznatog razloga svesno podržavaju ljude koji rade potpunom uništenju države Srbije i srpskog naroda.

Doći će dan kada će istorija dati ocenu da su Srbiju uništavala najgori izdajnici i marionete zapadnjačkog okupatora - a tada će prvi put u istoriji na ruskom obrazu biti ljaga, što su baš njih politički podupirali i delili im ordenje.
Preporuke:
56
15
7 nedelja, 05 novembar 2017 12:43
Bya-Bya
Kao što sam već pisao, Porusice=Poturice.
Preporuke:
19
53
8 nedelja, 05 novembar 2017 12:46
S. Stanišić
Gospodo vi koji na ovako negativan način komentarišete šta je gospodin Čepurin rekao, pročitajte pažljivo ceo intervju. Nemojte se hvatati samo za jednu prosto proširenu rečenicu da je srpsko rukovodstvo patriotsko. A šta je trebao da kaže!? Da je rekao bilo šta suprotno tome po čemu bi se razlikovale njegove izjave od izjava kojekakvih emisara i trećerazrednih političara koji nam donose liste zahteva koje treba da ispunimo,. Da li je trebao da govori kao ukrajinski ambasador?
Preporuke:
65
18
9 nedelja, 05 novembar 2017 13:11
Sebastian
U kojoj si ti zabludi Čepurine. Spasavaj svoj narod u Donjecku, Harkovu, Odesi a ostale zaboravi zauvek. To je ustašoiziran narod kome nema spasa
Preporuke:
21
38
10 nedelja, 05 novembar 2017 13:39
penzioner Cviko
Zadivljuje optimizam. Još samo da se realizuje. Prepreke u srpsko-ruskim odnosima definisao je i Toma Nikolić u trosatnom razgovoru sa Putinom. Verujem da će se to rešiti jer je to uslov za ostvarenje dobrih odnosa. U celoj ovoj priči ne treba smetnuti sa uma da Rusija gleda pre svega svoje interese. Zato rusofili i srbofili u Rusiji budite umereni u svojim izjavama. One idu kao prilog uz izraženi optimizam, one su svakako podloga za dobre odnose ali iznad svega i uvek je interes i samo interes.
Preporuke:
25
15
11 nedelja, 05 novembar 2017 13:49
@Sebastian
Slavenoserbsk u Donbasu je srpska prestonica oko milion Srba izbeglih iz Vojvodine pre dvesta godina pred turskom najezdom.

Rusi, Srbi - uvek zajedno!
Preporuke:
51
8
12 nedelja, 05 novembar 2017 14:22
hahahahahah
i dolazimo do istine
ako neko pricita saopstenje dveri o mafijasima i mafiji srbije i procita ruskog ovog ambasadora sta on govori nesto tu nije u redu ???

evropska unija je ruski projekat prodaje ex sssra i to je velika lopovska prevara ...
i naravno raspad evropske unije i raspad ruskih ludackih ideja
evropska unija je u raspadu i to se samo pojacava ...
iz krize u krizu iz krize u krizu ...

*koga pogadja raspad > sve a najvise rusiju jer ona
trguje lopovskim ugovorima sa turcima i sa nemcima i njih pogadja najvise ...inace su nebitni likovi ...

*ako ambasador ovakav kakav je deceniju prica gluposti a neprekidno se raspada jugoslavija pa srbija o cemu se tu radi ??/
to su sve do jednog ex sssr kgb agenti koji su se enormno obogatili kao milijarderi danas i oni nezna se koliko ih je ko sta laze i krade isto sto dveri govore to sigurno i rusi pricaju u rusiji jer niko nezna sta je istina tamo ? ali raspad eu je i pogodice kinu i rusiju isto kao i ameriku sve zajedno!
Preporuke:
15
32
13 nedelja, 05 novembar 2017 14:50
Krsto Nović
Odem ovih dana pred Ruski dom u Beogradu i ugledam zanimljiv oglas. Ruska turistička firma iz Petrograda se reklamira levo na srpskom jeziku i hrvatskoj latinici, pa desno na ruskom jeziku i ruskoj ćirilici.
Rusi nas smatraju latinskom zemljom. Razumem da smo za to i sami krivi , jer je hrvatske latinice u srpskim zemljama više od 90%. Ali, ipak ?U NIS-u su zatekli ćirilicu, uvedenu u vreme Slobodana Miloševića, a sada je sve u latinici. Pa LUKOIL, Zberbank.
U vreme kad je Dinkić bio u vlasti čita on pred TV kamerama brojeve računa nekih naših na nekim američkim ostrvima, dobijene faksom iz Mađarske. Kad ono srpska ćirilica. Znaju Mađari koje je po Ustavu Srbije srpsko pismo, pa to poštuju.
Preporuke:
35
11
14 nedelja, 05 novembar 2017 15:33
Neka večno živi Aleksandrov
Ja bih prvo nešto indirektno o Majdanu i 5. oktobru. Rusija se uvek principijelno oslanja na dejstvujušću vlast zemlje partnera a posebno zemlje prijatelja. To je moralno ispravno(i jeftinije) u skladu sa politikom ne mešanja u unutrašnje stvari,a baš to radi SAD i onaj Oleksandr.Međitim ako je partner mala prijateljska zemlja koja u Rusiji vidi majku zaštitnicu, tiranija vlasti izazove razočarenje u Rusiju jer ona ne štiti goli narod od takve tiranije i nepravde. Onda se liberali ili nepatriote lako okrenu zapadu,a još ako pljušte dolari...Drugi aspekt je saradnja sa EU a posebno Nemačkom.Svi znaju da su SAD ovde većinu pogroma uradile preko Nemačke i čak hitlerovskih ideja pa i revanšizma. Majka Rusija baš kao Vučić preko Angele želi protivtežu anglo-saksonskoj dominaciji. To radi i Kina.A nemački džin ekonomski gazi evropu a Srbe urniše već 20 god. Da li Srbija ptodata Nemačkoj?? Otuda i Majdan!
Preporuke:
25
11
15 nedelja, 05 novembar 2017 17:11
Bojan, Priština
Ovde većina naroda misli da treba raditi u sopstvenom interesu, čuvati ga. Rukovodioci su drugačiji, patriotski raspoloženi. Meni se ipak čini da je potrebno da svi budu vrlo, vrlo oprezni

Čisto da ukažem da se cela polemika ovde vodi, oko ovakvog stava ruskih zvaničnika koji AV-a i Anu Brnabić kvalifikuju kao patriotsko rukovodatvo i to ne samo na rečima nego podrškom u punom kapacitetu.
Preporuke:
15
11
16 nedelja, 05 novembar 2017 17:41
Lajavi
Ekselencija Čepurin je izgleda ili vrlo neozbiljan ili ozbiljno KORUMPIRAN. Reći da je OPOZICIJA ANTISRPSKA I DA RADI ZA ZAPAD u jednom delu intervjua, a u drugom delu intervjua kritikovati ŠTO JE ONAJ AMERIKANAC HOJT LI aman dočekan u rangu Državnog sekretara SAD-a, je malo ambivalentno. Realno onaj Amerikanac jeste nivo nekog levog šefa u našem MIP-u, sad što mu je naš Predsednik ničim izazvan i suprotno svim diplomatskim običajima i protokolu dao značaj KAO da je DRŽAVNI SEKRETAR Stejt departmenta to nije problem Amerikanaca. To govori više o onom nesretniku kojeg Čepurin i hazjanin Putin podržavaju, nego o Amerikancu.
Mi Srbi ostajemo sami sa sobom i sami ćemo se boriti protiv Vođe koji nas vodi u propast!!! Ništa lepše od toga!!!
Preporuke:
27
13
17 nedelja, 05 novembar 2017 17:50
@patriotsko rukovodstvo
Koga Čepurin to pa sramoti?
Zar bi ambasador smeo da radi suprotno interesima države Rusije?
Zar nije danas Toma Nikolić odlikovan u Moskvi?!
Preporuke:
18
9
18 nedelja, 05 novembar 2017 17:53
Ja sam tvoja devojka
scena iz "Mi nismo andjeli 1", a to je i politika Srbije prema Rusiji.Kada se pokazalo da zajednicka ljubav svih Jugoslovena, Zapad, voli samo neke, da islamska braca iz Nesvrstanih vole samo neke, srpsko rukovodstvo je, pocetkom devedesetih, izmislilo da je Rusija saveznica SRJ (Sloba, Bulatovic i Milo su Srbe i Crnogorce videli kao Jugoslovene, kao da se radi o Srbima i Slovencima, a Rusi su trebali da nas vide k'o Srbe iz 1914-e iako vecina Beogradjana iz 1914 ne bi umela da procita latinicne natpise po tadasnjem i sadasnjem Beogradu), pozivajuci se, valda, na tradicionalno prijateljstvo Jugoslavije 1 i 2 i SSSR-a (Jugoslavija 1 poslednja u Evropi priznala SSSR, Jugoslavija 2 bila 1948-e na ivici rata), ti Jugosloveni i komunisti odlaze u Moskvu da traze pomoc od Rusije, koja je raspustila VU i SSSR i sada bi trebalo da se konfontira sa Zapadom oko Jugoslavije 3!?1999-e je bilo jos bolje, kada smo se proglasili clanom zajednice Rusije i Belorusije ocekujucu, valda, da se nasi...
Preporuke:
11
10
19 nedelja, 05 novembar 2017 18:07
Ja sam tvoja devojka
...problemi rese 3. svetskim ratom izmedju nikada slabije jelcinovske Rusije i NATO-a!?Zanimljiv odnos jedne male drzave koja u svetskoj sili vidi nekog ko je obavezan da ratuje za nju!?Pitanje je sta Srbija nudi Rusiji, osim obaveze da Rusi ginu za Srbiju?Pre 5 godina u Skupstini Srbije je sedelo 100% proEU poslanika, danas ih je 85%, sa tendencijom novog povecanja, sudeci po rezultatima predsednickih izbora.Srbi nisu u stanju ni da glasaju za odnose sa Rusijom, a Rusi bi trebalo da ginu za Srbiju.Rusija ima veliki broj muslimana, granici se sa islamskim drzavama, saveznici su joj islamske drzave, velika je zabluda da ce u promenjenim svetskim okolnostima Rusija tek tako dozvoliti Srbiji da ratuje sa muslimanima oko KiM i RS.Srbija ce sve morati da zasluzi, a ona nema polozaj jedne Bugarske, ljudstvo Albanije, niti ekonomske odnose sa Rusijom bilo koje drzave iz okruzenja.
Preporuke:
12
14
20 nedelja, 05 novembar 2017 18:28
Slavko
Za pocetak Amerika i Srbija ce smjeniti Dodika ki Rusko Hrvatskog eksponenta.To ce biti prvi korak ka suzbijanju Ruskog plana da izvrse proboj na Jadran.Smjenu Dodika moremo ocekivati sljedece godine.
Preporuke:
6
30
21 nedelja, 05 novembar 2017 18:32
Fetjukovič
Saša Janković - Hljestakov. pa to je genijalno.

Uopšte uzev veoma duhovit intervju, posebno kad se ima u vidu da je reč o diplomati vanserijskog kalibra.
Preporuke:
12
11
22 nedelja, 05 novembar 2017 18:56
aleksandar
Nažalost, Čepurin je u zabludi.
Kao što se ustaški latiničarski Nato Montenegro nikada više neće vratiti Srpstvu, tako se ni prozapadna Ukrajina nikada više neće vratiti svojim izvornim ruskim korenima. I mi i Rusi možemo samo da pomažemo naše narode tamo, mada će proces stravične, temeljne asimilacije i indoktrinacije mladih naraštaja vremenom učiniti svoje. Rosija je u boljem položaju jer je vratila Krim i drži šapu nad Donbasom. Mi smo sada ustaški Montenegro zauvek izgubili inženjeringom velikih neprijateljskih zapadnih sila, ulaskom Natoa tamo i "prelomom u mozgu" priličnog broja izroda od svojih korena tamo.
Preporuke:
17
17
23 nedelja, 05 novembar 2017 19:34
Jos jedan "Tribalac"
U Srbiji se tajkunsko kriminalni rezim u Moskvi posmatra kroz prizmu nasih nacionalnih frustracija. Militantniji "Kremljoidi" (NSPM ih je pun) u takvom okruzenju deluju kao tumaci koji navrat nanos pronalaze logiku iza najsumanutijih poteza svojih miljenika u Kremlju i takvu logiku "telale pucanstvu".

Od takvih nakaradnih pojava su mozda najgori oni koji potenciraju da Rusija nema racunicu da se krupnije angazuje u Srbiji. Trenutno na globalu traje rat civilizacija. Civilizacijski jedino je "anglosfera" jasno omedjena, dok se centri drugih civilizacija iz petnih zila trude da zive u nekoj virtuelnoj stvarnosti. Arapski centar se odao dekadenciji i prizemnosti, a slovenski politickoj narkomaniji gde se gradi uobrazilja prijateljstva sa Nemcima, Turcima itd dok se svakodnevno gubi uticaj u slovenskim zemljama, tj realne mogucnosti se bespovratno gube dok se juri za politickom uobraziljom. Upravo iz ovog razloga je arapski i slovenski etnos najveci stradalnik rata civilizacija
Preporuke:
17
6
24 nedelja, 05 novembar 2017 19:54
Coki
Ajde Rusi dosta vise lovackih prica.
Preporuke:
21
20
25 nedelja, 05 novembar 2017 20:46
brlj
Veoma interesantan intervju... Nažalost, ovdašnja diplomatija nikako da dostigne nivo one iz vremena SFRJ. A petljaju se u nju i oni čije je znanje na nivou `kursadžija` al` sa par ekselans - ulizištvom ( naročito prema Zapadu) ? Pa zar se ne zna koga prima predsednik, koga premijer, koga ministar, koga zamenik itd. Beeeee-dno
Preporuke:
22
6
26 nedelja, 05 novembar 2017 21:01
milos
Bravo g.ambasadore
Preporuke:
25
11
27 nedelja, 05 novembar 2017 22:50
Zabrinuti
Gospodine Cepurin, o kojoj to "opoziciji" goivorite, o ljudima koji su punih dzepova rusili vlast da bi i oni sami nastavili sa istom ideoloskom matricom, uz zaglusujuce ponavljanje reci "reforme, reforme". A i danasnji vlastodrsci su isti oni stari koji su ucestvovali u svim nasim porazima od raspada SFRJ. Ako vec zelite da pomognete bratskom narodu, onda to i ucinite na nacin dostojan bratskog odnosa. Vi sigurno niste ni svesni sa kojim postovanjem Srbi gledaju povratak Rusije Bogu i svojim korenima. jedan od gledanijih filmova je bio Drugo Krstenje Rusije, da ne pominjem knmjige Mitropolita Sniceva i Arhiepiskopa Averkija Tauseva, o klasicima da ne trosim reci. vase danasnje koketiranje sa ovom danasnjom vlasti u Srbiji je pljuvanje u lice svakom Srbinu. bezbozni ljudi vladaju srbijom, ljudi zeljni vlasti i privilegija. Pokazite nam na delu tu bratsku pomoc i ljubav o kojoj govorite, ne samo Vi. Shvatite da ovde zive Srbi svesni svoje vere, istorije, predaka, ljudi cistog obraza...
Preporuke:
7
12
28 nedelja, 05 novembar 2017 22:57
Zabrinuti
... ljudi koji su kao veliki Njegos, tuzni i bez igde ikoga, metaforicki receno. Vi, Moskva, Vi ste Treci Rim. To vam i vise nego dovoljno govori sta treba da radite i kako da radite. Pomazite malobrojnijoj braci u Hristu. Ostavite se politickih preklapanja i floskula tipa "izabrana vlada, izabrani predsednik"... I sami znate kako i zasto su bas ti i takvi izabrani. Ordenje ne manjka, ni u Rusa ni u Srba, ti meni serdare, ja tebi vojvodo. Vas orden krase grudi coveka najblaze receno sumnjive prosloti i morala, potseticu vas samo na detalj u vezi diplome doticnog. nadam se da shvatate da Vasim ponasanjem i sami duvate u jedra okupacije od strane EU i NATO, duboko necovecnih organizacija koje ne trpe razlicitost, u svojoj sustini. Ceo jedan narod koji decenijama krvari i kome se kuca pljacka i raskucuje Vi deklarativnim pricama o bratsvu, a cineci i pojedine iritantne poteze razocaravate i opravdavate one parole o ruskoj guberniji, te i ovi su iti kao i oni iz evrope. nadam se da...
Preporuke:
7
12
29 nedelja, 05 novembar 2017 23:06
Zabrinuti
... znate da se Srbi danas vaspitavaju citajuci Jovana Kronstadskog, Brjancaninova, Serafima Sarovskog, Pogodina. pomenucu i "hodajucu enciklopediju Britaniku" Bolotova, pa ucenika mu Brilijantova, a i Viktota Trosnikova. Srbi plemene sebe raskosnom ruskom dusom. ne radi se tu o politici ili o interesu, o parama, o procentima, o privilegijama. Ne zivi se samo o hlebu, zar ne? Ljubav prema bratu u Hristu je na delu u Srbiji, iskrena, okrepljujuca. naseoci su uprte u Treci Rim, kao najmnogobrojniju bracu. Ne oglusujte se o vapaje Srba, napustenih i izdanih, preplasenih i opljackanih, prevarenih i laganih. Ne govorim o politici, nego o bratstvu, o pomoci iskrenoj, bezuslovnoj,hriscanskoj. Znate da je u Moskvi igrana predstava Solunci govore Antonija Djurica u reziji Cisane Murusidze. Ima jos takvih Srba, znajte to, odanih Bogu i Otadzbini. dao Bog da se ujedine Pravoslavni kao sto se ujedinila i nasa i Vasa zagranicna Crkva sa svojom maticom, sa samim sobom.
Preporuke:
5
11
30 nedelja, 05 novembar 2017 23:35
Turas
@ Bojan Priština --"Rusi(mislim na njihovu vlast) nisu glupi da ne vide ko su Vučić i ostali naprednjaci, ali iz nekog meni nepoznatog razloga svesno podržavaju ljude koji rade potpunom uništenju države Srbije i srpskog naroda."
-Jasno je da je vlast jedno a ruski narod druga realnost . Ja sam ubeđen da Putin je odlikovao (Tomu)Srbiju a ne srbsku vladu . Da vrlo dobro zna razloge i cilj Vučićeve politike . Sigurno bolje od svih nas na NSPM .Da li mi znamo cilj ruske politike ?
Jedino što znam da Rusija neće i ne sme da nas prepusti natovcima . Rusija je jedina danas kojoj možemo i moramo verovati . Inače smo propali .Šta je uradila srbska opozicija u korist Srbije od 2000te ?
Nije u stanju da se konstituiše u delotvornu opozicionu snagu da bi u nečemu parirala ovoj partokratiji .Šta je još ostalo u čemu ovaj narod može da veruje ?
Preporuke:
13
13
31 ponedeljak, 06 novembar 2017 00:54
Bojan, Priština
@ Turas

Za mene Rusija nije čak ni ruski narod, nego je sve ono što je za nas uvek bila u istoriji, uzdanica koja nas je najmanje 2-3 puta spasla istrebljenja, i bez čije pomoći nas Miloš Obrenović i Karađorđe nikad nebi spasili turskog ropstva.

Ali, ovo što radi aktuelna putinovska vlast je sramotno.

Može se pomagati Srbiji i bez podrške ovoj i prethodnim vlastima od 5 oktobra 2000. Primer je podrška u UN npr po predlogu rezolucije o Srebrenici.

Da su oni prema ovoj vlasti bar blago rezervisani ili makar neutralni , opoziciji bi bilo lakše da se identifikuje pred narodom - a dok Čepurin Vučića označava kao Patriotu čak je i to je nemoguće.

To je ključ svega, nije šala - krucijalni problem Srba to što od 5 okt 2000 mi ne možemo da izaberemo svoju autentičnu vlast nego imamo marionete i zapadne skutinoše koji imaju sve poluge i koriste ih uništenje države i preumljenje naroda do svoje suprotnosti.

Zato, potpuno je sumanuto da Rusija podržava te procese !
Preporuke:
16
14
32 ponedeljak, 06 novembar 2017 05:35
Boba
Nažalost ruska politika u Srbiji je užasno kratkovida i zbog trenutne političke koristi je spremna da drži glavu u pesku oko praktične okupacije Srbioje od stranih obaveštajnih službi i montiranih izdajnika na vlasti. Ta politička korist je samo u tome da kvislinška uprtava u Srbiji glumi neutralnost pred sopstvenim narodom i Rusima dok uništava srpsku državnost, vojsku i privredu. Dugoročni rezultat toga je uništenje svake nezavisnosti i snage
Srbije što nikako ne može biti u ruskom interesu.
Problem je što oni ne vide realnu alternativu ovoj vlasti jer je tzv proevropska opozicija još štetnija za Rusiju.
Pouka je da se dok se Rusi ne opamete moramo po ko zna koji put u svojoj istoriji sami oslobađati bar do onog stepena do kojeg je to moguće. Ovog puta to je najteže jer je okupator dobro sakriven iza lažnih 'patriota'. Čovek se samo zapita gde su Rusima oči kada pričaju da su i šiptar i dvoje hrvata koje vode Srbiju u propast 'patriote', izgleda gde i glasačima SNSa - kod svrake.
Preporuke:
13
10
33 ponedeljak, 06 novembar 2017 09:29
@@patriotsko rukovodstvo
da, da, usput mu je napomenuo da je jako zadovoljan sa fondacijom njegove zene!
Preporuke:
7
5
34 ponedeljak, 06 novembar 2017 09:36
raja
Nisam protiv Rusa zato što nas nisu bombardobali ali sam protiv njih zato što podržavaju AV koji je jednako antisrbin i izdajni kao i opozicija za koju je u pravu da je antisrpska. Samo što je ovaj koga oni podržavaju na vlasti pa nam čine zlo veće podržavajući ga.
Preporuke:
9
10
35 ponedeljak, 06 novembar 2017 09:40
Beograđanin
Slažem se. I nadam se.
Preporuke:
7
5
36 ponedeljak, 06 novembar 2017 09:42
Maša
Odličan intervju, otvara oči.
Jako dobro je upoznat ruski ambasador i sa situacijom u Srbiji i sa situacijom u svetu. On smatra da EU ima budućnost i da je ovo trenutna kriza.
Jasno je koga smatra prozapadnom opozicijom - Jeremić, Šutanovac, Janković, a činjenica da Toma prima orden u Moskvi, a da je aktuelna vlast veoma prihvatljiva za saradnju govori kakvi su ostali po njima.
U spoljnopolitičkom smislu vlast je idealna i za Brisel i za Moskvu i za Vašington manje više, a kako je narodu koga briga.
Sa EU moraju da imaju dobre odnose, jer je kako je napomenuo robna razmena 500 milijardi eura, živimo jedni pored drugih, sve je to istina.
Srbija će ući u EU onako kako on to vidi, to za Rusiju nije prepreka, već jedino što se traži je neutralan status, a Kosovo je naš problem gde nas oni načelno podržavaju iako znaju da je ulazak u EU uslovljen nezavisnošću, odnosno promenom Ustava! Na taj način odašilje se poruka da oni nisu zainteresovani za KiM sve dok je Srbija neutralna.
Preporuke:
9
7
37 ponedeljak, 06 novembar 2017 09:56
razmišljanje na temu
Često se može čuti stav da EU nas neće, što možda nije daleko od istine, jer izlazak Britanije iz EU, a pre toga referendumi na kojima nije usvojen ustav u Francuskoj, Holandiji i Irskoj to potvrđuju. Nisu preterano ili uopšte zainteresovani za nove članice ni u Nemačkoj, ni u Francuskoj što potvrđuju rezultati istraživanja, a Turska je veteran pred kapijama EU bila decenijama, pa je postalo potpuno jasno da je prijem u EU bar za Tursku, a moguće i za druge kandidate, šala mala.
A da li oni nas hoće u Evroazijsku uniju i kakvi su u tom slučaju interesi Turske na Balkanu, jer Balkan i Kavkaz su trenutno, samo trenutno, u drugom planu?!
Iz ove izjave ruskog ambasadora koji kao reprezent ruske politike na Balkanu i dobar poznavalac Srbije sledi, budućnost Srbije je u EU. Kako onda u tom kontekstu shvatiti ponašanje tzv. proruske opozicije ovde u Srbiji ozbiljno ili populistički?!
Uostalom negde sam pročitao da je Putin čest gost Liberalnog kluba. Rusija nije samo Putin, ali šta mi želimo?
Preporuke:
8
2
38 ponedeljak, 06 novembar 2017 10:22
@ Boba
A šta je po vama alternativa, novi rat na Balkanu?
Kako drugačije ostvariti taj vaš san o tzv. Velikoj Srbiji, odnosno ujedinjenju svih srpskih zemalja u jednu državu, nego ratom?
I šta očekujete da Rusi ili bilo ko drugi krvare za takvu stvar u 21. veku kada znamo da je Rusija multietnička i multinacionalna država u kojoj ne žive svi Rusi u jednoj državi.
Niko nije više kratkovid od nekih ljudi na portalima koji žive od fantazija po principu šta je babi milo to joj se i snilo.
Preporuke:
10
15
39 ponedeljak, 06 novembar 2017 11:08
nebitan
Želimo da EU bude jaka, jedinstvena i nezavisna


I želite Srbiju u toj prokletoj antisrpskoj EU. Kakva čudna zahvalnost prema narodu koji je devedesetih krvario i možda svojom žrtvom sprečio, ili bar usporio da se zapad ustremi i na komadanje RUsije.
Preporuke:
9
8
40 ponedeljak, 06 novembar 2017 18:03
sale
Od Rusije je samo ime ostalo i možda Ruskinje.
Preporuke:
5
10
41 ponedeljak, 06 novembar 2017 18:37
Zvonimir Bgd
To je za nas veoma veliki i veoma važan praznik, i on predstavlja istoriju jedinstva Rusije i jedinstva naroda. U poslednjih 20 godina, napravljeni su veliki koraci na pomirenju stavova o prošlosti — onoga što je bilo pre Revolucije — Carska Rusija, i posle Revolucije — Sovjetski Savez. Svako ima svoj stav, mišljenja se ne podudaraju, ali mnogo je manje konfrontacije.

Eh, kada bi nasa Srbija tako nesto postigla...
Ima li negde u svetu slobode govora i demokratije?
— Sve je relativno… Oni koji su hteli da monopolizuju svoje pravo na demokratiju, sve više gube i pravo i demokratiju. I deluju sve nonšalantnije.

Izuzetno dosetljiv i dobar odgovor na vazno opste pitanje.

Porazavajuce su pohvale aktuelnoj srpskoj vlasti, ali ostaje stari odgovor - ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas samih...
Preporuke:
3
2
42 utorak, 07 novembar 2017 02:42
Boba
@@Boba
Ne vredi komentarisati podmetačine pisane po receptu koji koristi Bljic i ostala medijska i režimska agentura za okupaciju Srbije. Taj 'fazon' vidite već vam je debelo izlizan i nećete moći večno da ga prodajete naivnima dok pljačkate i smanjujete Srbiju dok ne nestane.
Radi onih naivnih vredi ponavljati da odbrana državnih i istorijskih i međunarodnih prava Srbije po važećim rezolucijama nije i ne može biti nikakvo pozivanje na 'veliku Srbiju' onako kako je shvataju velikobritanski imperijalisti i njihove sluge u regionu (gle ironije).
U pitanju je pravo na ono što Srbiji pripada po svim osnovama i to će se pravo ostvariti kad tad na veliku žalost svih manipulatora a i brižnih baba.

A što se tiče Rusa nikada ne treba identifikovati trenutnu politiku njihove vlasti sa Rusijom jer ako tu grešku napravimo priznaćemo da je Srbija 'vanbračno dete' koje ne zna ni ko mu je otac ni ko su mu preci ali nagonski radi za njih baš kao i sadašnji 'gazda' Srbije.
Preporuke:
3
6
43 utorak, 07 novembar 2017 20:58
Oliver Kromvel
Većina vas ovde nije u stanju da shvati da velike sile sve posmatraju kroz jednu mnogo složeniju prizmu za njih ne postoji Srbija već region odnosno Balkan,jedna pojedinačna državica sa par miliona ubogih stanovnika,ograničenim resursima,slabom ekonomijom,lošim mentalitetom uz sve to geopolitički skrajnuta nije nikakav plen zbog kojega bi se ratovalo ili otimalo.Iz Ruske perspektive Srbija je prioritet drugog reda,geopolitički Srbija je karaula i ništa više,iz perspektive Rusije Bugarska i Rumunija koje izlaze na Crno more su mnogo značajnije,u tim državama danas nema veliki uticaj niti je mogla da spreči njihovo približavanje zapadu jel je stanovništvo uglavnom neprijateljski nastrojeno prema Rusiji.Rusija se nije izborila za ravnopravan status Rusa u Estoniji i Letoniji a vi očekujete da spase Srbiju.Rusija nema kapacitete pre svega ekonomske ali i geopolitičke da bilo koga osim par zemalja bivšeg SSR a integriše.Rusija je neo liberalna zemlja poput Amerike na istim talasnim dužinama.
Preporuke:
3
6
44 utorak, 07 novembar 2017 21:08
Oliver Kromvel
Rusijom vladaju oligarhije,Putin je tu potpuno nebitan,nije se on sam izabrao neko ga je oblikovao i pustio u opticaj,postoje dve oligarhije,bezbedonosna bivši KGB i vojna,oni su gospodari života i smrti u Rusiji,duduše u državi tog tipa i ne može drugačije.Bratstvo između Srba i Rusa ne postoji to je mit,sve se svodi na interese,ruska oligarhija kao i ruska srednja klasa vole novac i raskošan život nikakva bratstva ih ne interesuju,Vučić kao dobar tehnolog vlasti je ukapirao da može da kupi naklonost Moskve,strpaće od naroda opljačkan novac u ddžepove ruskih oligarh,deputata,ministara,ambasadora,isto to radi i sa predstavnicima zapadnih zemalja,naravno oni svi žmure na njegovo verolomstvo dok im ne dosadi ili dok ne počne da im ugrožava interese tada ide pod giljotinu i ne može ga niko spasiti,u osnovi on misli da je pametan ali nije,na pare nije niko gadljiv ali ako pređe neke linije gotov je.Čepurin je tipičan uglađeni aparatčik britanskog tipa nikada mu neznaš šta ti stvarno misli.
Preporuke:
5
6
45 utorak, 07 novembar 2017 21:17
Oliver Kromvel
Nemojte misliti da su oni neobavešteni,prosto su nezainteresovani imaju drugačiji interes ili neki interni dogovor sa kaubojem preko bare.Srbi nemaju razlog da očajavaju već da shvate da moraju sami da srede svoje dvorište a u međunarodnoj politici da budu oportunisti,dosta nam je rusofila,evrofila,amerikanofila i svih ostalih fila,mi moramo da se okrenemo sebi i da procenjujemo šta je u datom momentu naš interes i koliko bi nas određena odluka mogla koštati.Rusija generalno nema šta da ponudi Srbiji ni u ekonomskom ni u društvenom smislu iako smo deklerativno rusofili u praksi mi naginjemo ka zapadu znaju to i oni,sa druge strane zapad nas ne želi niti će nas želeti dokle god kauboj preko bare bude dominantan,jedina opcija je da se što skuplje prodamo onome ko da više u suprotnom rizikujemo nestanak.
Preporuke:
3
5
46 sreda, 08 novembar 2017 00:13
Turas
@ Komentari - Verovati i nadati se nije naivnost .
Komentari (većina)precenjuju moć Rusije .Ali moć je i mogućnost sprovesti je .Rusija je vojno moćna ali daleko od toga da je (zapad)uvažava i kao prvrednu silu.Ako ste pažljivo pratili intervju Putina od O.Stouna ,primetili ste podudarnost sa stavovima vrha ruske vlade .Putin na upozorenje Stouna zašto SAD naziva "partnerom" kada ona vodi anti rusku politiku , odgovara da je to prirodno i da drugačije ne može biti . Gospodo , ova planeta je mala obzirom na vojnu moć i Rusije i SAD . Putin gradi ruski uticaj u svetu kroz politiku privredne i energetske saradnje . A gde smo tu mi - Srbija ? Mi se moramo potruditi da pratimo korak razvoja i to ne samo Rusije . Zapad uvažava vojnu moć ali poštuje samo silu novca .
Preporuke:
5
1
47 sreda, 08 novembar 2017 09:21
nema više vremena
Dobra je emisija pre neki dan bila na Balkan Infu. Tešanovićevi gosti su bili Aleksandar Radić, koji priča o činjenicama, kao neko ko je preživeo kao dete rat u Kninu i kao vojni analitičar realno i otvoreno predočava u kakvom stanju se Srbija zaista nalazi i zbog čega i gospodin Džon Bosnić koji je došao iz Kanade i ima slavne pretke, priča iz svog bogatog radnog i životnog iskustva u diplomatiji, onako moralistički.
Iskreno, meni i jedan i drugi deluju kao dobro plaćeni lobisti suprotnih strana. A gde smo mi tu? Mi obični ljudi, drugovi, i drugaričice, građani i građanerke, dame i gospoje, braća i sestre, šala mala, ali stvarno?

Jer, kada se zavesa populizma strgne ostaju fakti. Na desetine hiljada ljudi se godišnje iseli iz ove države, ljudi su bedno plaćeni za pošten rad, neprijavljeni, na birou, zemlja je opljačkana, parama se kupuje pet minuta slave i na Istoku i na Zapadu, država odumire, jer državu čine i ljudi i teritorija.
https://www.youtube.com/watch?v=vPLgsJnBJ30
Preporuke:
4
2
48 četvrtak, 09 novembar 2017 22:09
Majstor Bob
O tome kako se mešaju stranci u srpske poslove: danima traje propaganda da se izjednači muljanje proamerikačkih otpada i Rusa. A mala je razlika: jedni su nam krvopije i zlotvori, ustašo-šiptarski pokrovitelji, a drugi nas uvek podržavaju.

Zanimljivo: da li ste primetili ko drži lekcije kako treba da priđemo eunijskom ološu: američani, norvežanci i ukro-ustaše. Niko od njih nije u eu. Oj, evropska unijo, sramoto među narodima.
Preporuke:
4
2
49 nedelja, 12 novembar 2017 13:46
ANA
Je li Rusija mogla poslati goreg ambasadora?
OVO JE APSOLUTNI POLITIČKI PROMAŠAJ!!!
Preporuke:
2
3
50 četvrtak, 16 novembar 2017 02:00
Evet efendija
Brate od tetke, koliko ovde botova ima...
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner